Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een rustig liedje gezongen door een man?

Oke, nou.. Ik was laatst in de Hollister (kledingwinkel) en daar draaide ze een liedje. Het was een rustig liedje gezongen door een man. Waarschijnlijk met gitaar begeleiding. Het was een liefdesliedje en het ging een beetje van 'I wanna kiss you (ofzo iets) oh girl how I miss you'.. sorry dat is alles wat ik me kan herinneren! Ik hoop dat iemand heeeel toevallig weet over welk liedje ik het heb :)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem nog nooit gehoord, niet op de radio of iets.. Niet echt een bekend liedje dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Misschien Millie Vanilli met Girl I'am gonna miss you?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ed Sheeran - The A Team
ik weet niet of het dit liedje is, maar het is erg rustig & door een man gezongen x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neil diamond met Hallo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gokje! Ik hoop dat dit het liedje is...

http://www.youtube.com/watch?v=UrIiLvg58SY&ob=av3e
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of de vraagsteller deze bedoelde maar ik heb het vast nog eens aan mijn favorieten toegevoegd. Ik Bedank je alvast met een + om deze song in herinnering te brengen ;-)
Is het toevallig deze van Exile?
"A wanna Kiss You All Over"

Ik voeg een aantal links bij en verneem het wel of jij deze song bedoelde.
Ook al is het deze song niet, Het is alleszins ook een mooie... vind ik dan toch ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding