Ik ben op zoek naar een rustig liedje gezongen door een man?

Oke, nou.. Ik was laatst in de Hollister (kledingwinkel) en daar draaide ze een liedje. Het was een rustig liedje gezongen door een man. Waarschijnlijk met gitaar begeleiding. Het was een liefdesliedje en het ging een beetje van 'I wanna kiss you (ofzo iets) oh girl how I miss you'.. sorry dat is alles wat ik me kan herinneren! Ik hoop dat iemand heeeel toevallig weet over welk liedje ik het heb :)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem nog nooit gehoord, niet op de radio of iets.. Niet echt een bekend liedje dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (5)

Misschien Millie Vanilli met Girl I'am gonna miss you?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ed Sheeran - The A Team
ik weet niet of het dit liedje is, maar het is erg rustig & door een man gezongen x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neil diamond met Hallo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gokje! Ik hoop dat dit het liedje is...

http://www.youtube.com/watch?v=UrIiLvg58SY&ob=av3e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of de vraagsteller deze bedoelde maar ik heb het vast nog eens aan mijn favorieten toegevoegd. Ik Bedank je alvast met een + om deze song in herinnering te brengen ;-)
Is het toevallig deze van Exile?
"A wanna Kiss You All Over"

Ik voeg een aantal links bij en verneem het wel of jij deze song bedoelde.
Ook al is het deze song niet, Het is alleszins ook een mooie... vind ik dan toch ;-)