Ik zoek een oud nummer, het gaat over gevangenen die aan een weg / rails werken?

Het is een heel oud nummer, volgens mij jaren 40, 50 (of later, of eerder), en het gaat over mannen die aan de weg werken in hun gevangeniskleding. Het is een vrolijk nummer, maar het is in feite helemaal geen vrolijk liedje. Het is Amerikaans, en gezongen door een afro-amerikaanse man.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Misschien bedoel je Sam Cooke - Chain gang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja! die bedoelde ik, dank je wel!! Das ook snel..
Antoni
11 jaar geleden
Sommige vragen zijn niet zo moeilijk te beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daarom... van mij het beste antwoord, dank je wel!!

Andere antwoorden (2)

Lijkt te komen uit de film; brothers where are thou?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je de River Kwai Mars hier werken gevangenen aan een spoorlijn. in een film uit 1957
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waarom blijven jullie gokken, terwijl MisterWrite al lang het juiste antwoord gaf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toen ik begon met type was er nog geen antwoord.
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan niet, want jouw antwoord kwam ruim een kwartier later!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan toch wel? Als je heeeel langzaam typt...
Antoni
11 jaar geleden
Het vinden van de juiste link op www.youtube.com kost soms wel even tijd!