Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je online een goede (acoustische) gitaar voor beginners kopen?

Ik wil mezelf het gitaarspelen aanleren maar ik weet niet precies waar (site) ik een goede gitaar kan vinden. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou naar een muziekzaak gaan waar ze gitaren verkopen kan je meteen voelen hoe die aanvoelt en klinkt. Voor het prijsverschil hoef je het niet te doen die liggen ongeveer gelijk. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste gitaar kun je het beste een klassiek gitaartje met nylon snaren kopen. Er zijn al Yamaha's en Hohners voor minder dan 100 euro die redelijk spelen, maar ook ik zou liever naar een goede muziekhandel gaan. Je krijgt dan vaak een betere gitaar en dat hoeft niet duurder te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je er nog niet zo veel verstand van hebt zou ik als ik jou was geen gitaar via internet kopen, omdat je dan sneller een flut gitaar word aangesmeerd. Ik zou naar een muziekwinkel gaan. Bij het kopen van de gitaar altijd rekening houden met of de hals recht staat, dit test je door een accoord te spelen en daarna hem wat hoger te pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi! Ik ben zelf erg tevreden over 2 online muziekwinkels, waar ze goedkope maar erg lekkere gitaren verkopen :

www.dimaverymusic.nl
www.richwood.nl

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met dit antwoord!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding