Ik zoek een liedje wat vanavond op 538 Party was, kan iemand mij helpen?

Rond 21.30 was er een liedje op de radio, het was een man die zong "Hey hey hey hey let the rhythms play.. Iets in die richting, en zo zong hij dat paar keer het was een beetje in de richting van house muziek. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

je kan even op deze site kijken http://www.relisten.nl/playlists/538.html maar je zal nog even moeten wachten tot het is bijgewerkt. want er staat nog maar tot en met 18:00.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar was ik ook al aan het kijken, alleen ik kan nergens een playlist vinden van radio 528 party..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar was het niet gewoon radio 538? en wat ik al zei je moet even wachten want de lijst is nog niet bijgewerkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben naar heel lang zoeken toch nog op een site gekomen met een radio 538 party playlist, en heb het liedje nog gevonden ook! toch bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welk liedje was het nou?
Laurent Wery feat. Swift K.I.D & DEV - Hey Hey Hey

Toegevoegd na 31 seconden:
(Chuckie Club Mix)