ik zoek gratis PIANO blad muziek van het liedje van: band:coldplay liedje:paradise nodig: gratis blad muziek weet iemand waar ik dit kan vinden???

je hebt natuurlijk wel rechten nodig maar soms kan je bladmuziek gewoon dowloaden dus ik vorig me gewoon af of er ook bladmuziek is van het liedje paradise van coldplay! (PIANO)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Heb je hier iets aan?