Hoe verander ik een muziekbestand op een Windows pc?

Ik wil van een m4a een m4r maken om een ringtone op mijn iPhone te zetten, alleen ik weet dus niet hoe je dat veranderd op een Windows pc. Iemand met een antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Volgens mij is dot niet mogelijk. Je kan het bestand wel zodanig bewerken dat het een mediaplayer bestand wordt. Dit bestand kan je dan weer uploaden naar je itunes bibliotheek op je pc en via daar op je iphone zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je doen d.m.v. AVS Audio Converter. Ik heb een linkje toegevoegd voor de installatiebestandje.