Welke band zie je op deze afbeelding, op de bovenste rij, tweede van rechts?

Het gaat om deze afbeelding: http://hyvesblog.nl/wp-content/uploads/2011/09/Schermafbeelding-2011-09-15-om-17.28.23.png

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Dat zijn de Foo-Fighters

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel 'The Foo Fighters'
rose
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is U2. U2 is een Ierse rockband met Bono (Paul David Hewson), zang en gitaar, The Edge (David Howell Evans) op gitaar, piano, zang en soms de bas, Adam Clayton op bas en soms gitaar en Larry Mullen jr op drums. Deze bezetting is van het begin af altijd ongewijzigd gebleven, wat uitzonderlijk is in de popgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk ook inderdaad de foo-fighters