Mijn internetradio (een extern radiotoestel dus, niet het internet zelf) kan de RAI niet vinden. Hoe kan dat? Alle andere zenders vindt hij wel.

Wanneer ik in de zoekfunctie op mijn radiotoestel de term RAI invul, kan mijn radio dat station niet ontvangen, terwijl dit nochtans één van de bekendste radiozenders ter wereld is. Alle andere zenders vindt hij wél meteen. (Ik had gisteren bijna dezelfde vraag gesteld maar had geschreven internet in plaats van radio.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Internetradio's maken gebruik van een service op het internet om radiostations te vinden.
Sommigen gebruiken https://www.reciva.com, andere mysqueezebox.com, etc. Je zult naar zo een website moeten gaan die jouw radio gebruikt en kijken wat er aan de hand is. Soms wordt een verouderde link gebruikt.
escape