Waar kan ik het broadcast programma Dalet downloaden?

Ik heb op Serious Request gezien dat de dj's daar Dalet gebruiken, alleen heb ik zitten zoeken maar kan nergens een betaal of download link vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Dat kun je niet downloaden.
Ik vrees ook dat je het niet kunt betalen.
Maar je kunt even contact opnemen met de Nederlandse distributeur:

(P.S.: je moet rekenen op enkele tienduizenden euro's)
escape
12 jaar geleden
Wellicht kun je je eerst afvragen waarom je specifiek Dalet wilt gebruiken. Alleen omdat je dat bij S.R. hebt gezien? Of omdat je ervan overtuigd bent dat je met andere programma's niet het beoogde kan doen? Tijdens mijn studie heb ik medestudenten met Dalet zien werken, en moest tot de conclusie komen dat de essentie ook wel mogelijk was met andere - flink goedkopere - programma's.
Wellicht zitten er voor broadcasting specifiek handige functies in, maar then again: ben jij een broadcaster? Zo ja: dan kom je niet hier op GV vragen om Dalet, dan heb je 't al.. :)