Ik ben opzoek naar een liedje weet iemand misschien wat ik bedoel?

Het is een vrij oud nummer waar ik eigenlijk de test niet van weet maar ik ga het proberen.

Het is een vrouwelijke zangeres die volgens mij haar hele leven gerookt heeft haha

Het nummer is volgens mij opgenomen met een big band

Je hoort haar een stukje zingen ( ik weet niet of dit de daadwerkelijke tekst is..

Never stopt from being silly TUUUUDUUU (trompetten) Saves it from last PADADADAAAAAAM (trompetten)

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ij bedoel. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is vrij oud in jouw ogen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk zo'n 20 à 30 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt een beetje als een zangeres bij een james bond film een liedje heeft bedacht, klopt dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Janis Joplin had ook zo'n rauwe stem,maar die vond ik persoonlijk niet om aan te horen.

Antwoorden (2)

Ik denk justin bieber - baby
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kim Carnes - met een van de nummers die je op wikipedia kunt vinden. De stem klopt wel en bij mij is vooral "Bette Davis eyes" blijven hangen. De rest niet echt, maar het zou het nummer uit de video kunnen zijn.
Ze heeft wel een bekend nummer uit de film Dirty Dancing opgenomen van een duet met Kenny Rogers, maar die zal het wel niet zijn.