Wat is het liedje? (Zie uitleg)

Niet echt een liedje dacht ik, meer een stuk van een beroemde componist.
Het is dat ene deuntje dat ze gebruiken als de zon zeg maar op komt op het begin in het filmpje van een spel hieronder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1.
Het heet alleen geen Morning, maar Morning Mood (in het Engels tenminste, in de originele taal heet het geloof ik Morgenstemning).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Lord of the Rings toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct, dankjewel nogmaals :D