Er mag sowieso reclame gemaakt worden op een publieke omroep. Het doel van een publieke omroep is echter om programma's te maken ter algemeen nut, terwijl het doel van een commerciele zender is om veel geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat deze ketens meedoen met de actie. Dan moeten mensen wel weten waar ze de statiegeldflessen in moeten leveren (dat is de supermarktenactie).