Welk nummer wordt gebruikt voor de reclame van Dansmaand November voor Net5?

Dit nummer bevalt mij zeer goed en ik ben erg nieuwsgierig. De vraag staat op google ook al gesteld, maar ik wil even duidelijk maken dat dit nog van 2007 is en een ander lied is!! ..

Wie o wie weet het nummer van deze reclame?
(hoezo grote muziekfan)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is er een filmje van de recalame op internet te vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Menno..zoek op sjoerd bleumink, de maker, en dan vind je het filmpje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben me suf aan het googlen maar wil nog niet lukken...

Antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=-alcHfwHY5A

Toegevoegd na 30 seconden:
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker wete dat je wel de extra beschrijving hebt gelezen? ;) "De vraag staat op google ook al gesteld, maar ik wil even duidelijk maken dat dit nog van 2007 is en een ander lied is!! .." .. dat is dus Emiliana torrini. Dat nummer ken ik al ;) Dat is van 2 jaar geleden. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kan ik dan het filmpje van 2009 vinden, heb je een link?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.dutchpromoawards.nl/uitreiking09/11muziek.html dit is de clip van 2009 die ik kom vinden op dutchpromo awards 2009, dat is het zelfde liedje. toch echt graag een link.