Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet/gaat het volgende liedje/quote van John Lennon? (lees beschrijving)

Het is iets met wat hij later wilt worden "gelukkig" ze zeiden dat ik de vraagniet begreep, ik zei dat Hun de zin van het leven niet wisten

Zoiets was het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het was volgens mij niet in een liedje waar deze quote in voorkwam, maar het was een uitspraak van Lennon.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.goodreads.com/quotes/show/282517
Hier kun je het in zijn geheel nalezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da is hem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Goed gevonden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
“When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ‘happy’. They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.” Met de quote erbij is het antwoord volledig. Anders is het enkel een link naar het antwoord en dat is niet toegestaan op GV. Aangezien Engelse teksten eigenlijk niet mogen, hier ook nog de vertaling: "Toen ik 5 jaar oud was, zei mijn moeder altijd dat geluk de sleutel van het leven was. Toen ik naar school ging, vroeg men mij wat ik wilde worden als ik groot was. Ik schreef 'gelukkig'. Ze vertelden me dat ik de opdracht niet had begrepen, en ik vertelde hen dat ze het leven niet begrepen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel Dounja en Mesher.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi verhaal :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het was duidelijk dat zijn filosofische inslag al op jonge leeftijd aanwezig was.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding