waar is Rochelle gebleven?

Rochelle Perts won met grote overmacht Xfactor. Daana zou ze contacten hebben met Sont music, maar het is wel erg stil. Ook op haar website geen actualiteit. Wie weet hier meer van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch met bijna al die sterretjes zo.

Antwoorden (3)

Volgens mij is die niet meer zo actief bezig. Het laatste bericht op haar officiele website is van 17 juni (2011).

Sinds "Body language" heeft ze volgens mij ook niets maar van haar laten horen, en dus was in augustus. Dit was overigens ook niet echt een grote hit.
Verder staan er geen optredens of wat dan ook in haar agenda. ( http://www.rochelle-perts.com/ )

Een andere site is http://www.rochelle.nu/ , echter is het nu niet duidelijk welke site officieel is en actueel. Op deze site staan geen datums van de posts.

Verder is ze nog bezig met haar MBO-opleiding en twitter ze nog wel veel http://twitter.com/rochelleperts .

Op haar twitter staan berichtjes dat ze nog een optreden had op 19 november maar daar een black-out had en een aantal keren haar tekst vergat om vervolgens STOP door de microfoon te roepen.
Ze belooft rond die tijd ook aan iemand dat er binnenkort iets mooist aan zal komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Rochelle in de afgelopen maand twee keer zien optreden. De laatste keer was op het grote Club van Sinterklaasfeest in Ahoy. Verder zag ik ook dat ze op een braderie ging optreden.
Ik ben geen specifieke fan van haar, dus als iemand zoals ik haar al zo vaak tegenkomt, dan zal ze best veel optreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, dan mag ze dr website wel eens iets beter gaan bijhouden. haha
Rochelle treed idd elke maand wel een paar keer op, verder is ze bezig met een single en werkt ze aan haar album. De single komt waarschijnlijk in Januari uit. Haar website is op dit moment rochelle-music.nl en gaat hopelijk deze week nog online.