Wie beslist waar het glazenhuis komt te staan en hoe wordt dit besloten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Gemeenten kunnen zich aanmelden als zij graag het glazen huis in hun stad of dorp willen, zij moeten een goede motivatie en ruimte hebben voor het huis en de massa mensen die op het glazen huis af komen, er komen meerdere aanmeldingen binnen, vervolgens wordt er door een team van 3FM, gekeken wat de de meest geschikte locatie is, er wordt uitgebreidt onderzoek gedaan en uiteindelijk beslist welke stad het gaat worden.

Onze stad heeft zich ook aangemeld, maar is het niet geworden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en welke stad is onze? :)
Hoe kan ik te weten komen of mijn stad zich ook heeft aangemeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke stad onze stad is, is niet van belang, je komt dat te weten weten doordat dat in de regionale krant te lezen is, ik heb hier persoonlijk bericht van gekregen, omdat ik vrijwilligerswerk voor de gemeente doe.