Waar kan ik het nummer vinden dat begint met: i love and accept myself exactly as i am?

Ik kan het zo niet vinden. Wel veel affirmaties. Valt onder new age. Ik weet niet wie het zingt( een vrouw) of wat de titel is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Demi Lovato and Joe Jonas, te vinden op you tube , installeer de you tube convertor, kopiëer de url op you tube, en plak in de you tube convertor en je kan het downloaden, ik haal meestal mijn muziek zo binnen.

( joe jonas is van de jonas brothers)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heet het nummer dat jij bedoelt? Ik heb er een paar van ze geluisterd maar niet gevonden wat ik bedoel.
Het nummer dat ik zoek is denk ik van een osho of louise hay achtige cd....