Hoe laat moet ik aanwezig zijn bij Ahoy om ver vooraan te staan bij Coldplay (aanvang 20:00)?

Ik zou erg graag ver vooraan willen staan bij Coldplay zaterdag 17 december in Ahoy. Ik wil graag al vroeg vertrekken maar ik heb geen flauw idee hoe lang vantevoren je er dan al moet zijn. Kan iemand een idee geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Ik denk dat niemand hier op Goeie Vraag! hier een goed antwoord op kan geven.
Het hangt echt af van de populariteit van de artiest.
Ik maak nog steeds mee als ik naar Ahoy ga voor Amerikaanse boybands, dat meiden er de avond van te voren al lagen, maar dit is natuurlijk wel op z'n extreem.
Maar, het is nou wel eenmaal zo.. wie eerst komt, wie eerst maalt. En als je dan echt een goede plek wilt ergens helemaal vooraan kun je toch denken om 's ochtends/vroege middag in de rij te gaan staan. :)

Zo stond ik een paar maanden geleden om 6 uur 's ochtends al in de rij voor een popconcert. Iemand in de rij wilde een beetje organisatie erin houden door nummers op ieders hand te schrijven, zodat wanneer we naar binnen zouden gaan, er niet ineens iemand met nr. 50 als eerst door zou gaan. Ik was er om 6 uur en was de 86e persoon in de rij. Tijdens het concert stond ik op rij 3.
Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen met Ahoy. :)