Wie zit er achter opa Beelen?

Ik geloof niet dat opa Beelen echt de opa van Giel is. Dat moet een typetje zijn. Maar wie zit er achter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (3)

Toch is het echt z'n opa. Hij is ook wel eens bij gelegenheden, dus in het echt te bewonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het een acteur is. Dit is in ieder geval de uitgeverij (ja Opa B. heeft een uitgever) waar hij bij is aangesloten. http://www.uitgeverijstilinovi.nl/ (pas op prut site)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opa beelen is echt de opa van Giel Beelen

Opa (Guus) Beelen (85) werd geboren op 25 september 1925. Samen met zijn vrouw (‘De sergeant-majoor-generaal’) woont hij al jarenlang in Hummelo. Sinds 2005 is hij als weerman present in de ochtendshow van zijn kleinzoon Giel Beelen. Op dit moment kun je zijn weerbericht en hilarische spreuken elke maandag-, woensdag- en vrijdagochtend horen, direct na het nieuwsbulletin van 07.30 uur en 08.30 uur, op 3FM.