Is er een site met gratis lotr bladmuziek?

het liefst bladmuziek voor de piano/keyboard. of iets wat je met een keyboard kan spelen

Toegevoegd na 37 minuten:
graag gerichte links naar lord of the rings bladmuziek

Toegevoegd na 37 minuten:
graag gerichte links naar lord of the rings bladmuziek

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord met links weer verwijderd.
Wees volgende keer wat duidelijker. Ik begrijp niet meteen wat 'lotr' moet betekenen. Ja, na je toevoeging...
Letters kosten hier geen geld, dus overbodige afkortingen mag je voor jezelf houden.
itsme
14 jaar geleden
@toet: Ik maakte die fout ook eerst, heb toen het antwoord verwijderd, en daarna een link gevonden die wel specifiek deze muziek had.

Antwoorden (2)

dit zou het moeten zijn

Toegevoegd na 32 minuten:
is dit dan niet wat je zoekt? Want dit is specifiek lotr bladmuziek.
14 jaar geleden
hier vind je ook vanalles wat,voor piana en keyboard

suc 6