Hebben jullie iets van tips voor bij dit pianospel?

Het klinkt opgenomen toch weer anders dan in het echt, maar ik ben benieuwd wat voor tips er zijn om het mooier te laten klinken en een betere pianospelen van mezelf te maken!

ik weet ook niet zo goed in welke categorie deze moet..

Toegevoegd na 37 seconden:
gaat om dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=U1mZNJwkk3A&feature=related

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nou, :)
Ik heb het even bekeken, erg leuk!
Zo te zien heb je de techniek wel in je vingers.
Ik hoorde wel ergens een klein foutje (denk ik) maar dat is niet erg.
Je zou kunnen de muzieknoten nog wat meer te voelen. Er meer emotie in leggen. Hoewel het liedje niet echt een diepe onderliggende gedachte heeft kun je er ook een bij bedenken. Stel je voor dat je het voor je geliefde speelt, of als afscheid bij een begrafenis. Ik weet zeker dat het nummer dan nog meer indruk zal maken.
Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allereerst mijn complimenten. Het klinkt zeker niet slecht.
Ik kan mij vinden in de opmerking van Lyla met betrekking tot wat meer gevoel. Ik weet niet of dat met jouw elektrische piano ook kan, dat wanneer je de toetsen zachter indrukt het ook wat zachter klinkt. Maar als dat kan, dan valt daar ook nog wat verbetering mee te behalen. Verder vind ik de linkshandige partij soms wat statisch. Misschien is het mogelijk om daar op sommige stukken nog wat meer variatie in aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel dan met name eentonig inderdaad.