Hoe heet dit liedje? het was een liedje van 6 tot 8 jaar geleden, misschien zelfs tot 10 jaar?

http://www.xs4all.nl/~claya/welkliedjeishet3.wav

Of te wel: het is een liedje van 6 tot 8 jaar geleden ongeveer (denk ik), rustige R&B muziek, en een vrouw die onder of op een brug liep, nou ja, ik meen een Amerikaanse highway, of ze stond op een steiger.
Meer kan ik me niet zo herinneren, alleen dat Call TV het vroeger nog wel eens uitzond tussen die belspellen door (GameTime )...
En ik weet niet zeker, maar dit liedje is dacht ik door een bekende buitenlandse zangeres gezongen…
Zou misschien wel Shania Twain kunnen zijn? Zeker weten doe ik niet…
Het was een liedje uit het jaar 1998 t/m 2001, en als je het hoort wordt je er haast emotioneel van..

En nee, een hoop maanden later wist nog steeds niemand het, nu hopelijk wel?

had het al eerder gevraagd, maar helaas. Antwoord stond er niet bij, en het was te laat ... de vraag was gesloten.

Nieuwe poging...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet maar ben wel onder de indruk van de opnametechniek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@goldenten: nou, ik ook!!! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En Shania Twain? Ik hoor een ouwe man volgens mij hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie opnamen. Alleen een béétje gênant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lef heb je wel. (Zelfs al is het anoniem)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf ingezongen..
Dus, wie denk te weten welk liedje dit is?

Antwoorden (7)

Uh tuut ttuuuttttutuut ahhh aaha, heb je wel het goede liedje eronder gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een beetje onduidelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je hier misschien wat aan (zie link):

http://www.midomi.com/index.php?action=main.search&searchTerm=4v598p9r13gqnietdk16ugusu3_1256921326077&type=voice&length=6&token=&from=main.search& ?

Toegevoegd na 1 minuut:
(Even een stukje uit het nummer neuriën en dan afwachten of er iets uitrolt...en hopelijk het nummer waar je naar zoekt;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha! Ik heb echt geen idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gezongen, maar moeilijk te verstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je het zingt wordt ik zelf ook emotioneel. zo emotioneel dat ik moeite heb om op de juiste artiest en titel te komen maar ik ga mn best doen voor je. Ik zat eerst aan Susan Vega - Tom's Diner te denken dat is ook een nummer met tu tu tu du erin maar die is van voor 1998 dus die is het waarschijnlijk niet. Zodra ik erop kom ben je de eerste die het weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor, maar zit me hier echt rot te lachen.
En hier moeten wij op kunnen antwoorden. HaHa.

In ieder geval bedankt voor de lach en de poging.