Hoe heet dit liedje?

Het ging van: hoog in de bergen staat een hutje. Voor de rest weet ik t niet meet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Zware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljump
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaa je bent me net voor (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidt duidelijk aan dat sommige vragen nogal makkelijk op te zoeken zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vraag je je toch af, waarom ze dan gesteld worden, als het antwoord zo makkelijk is te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, heb eens "google maar" geplaatst. Helaas mag dat niet. Vraag was even eenvoudig als hoeveel inwoners heeft Nederland. Blijkbaar is google zelfs teveel moeite voor de meeste mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje; persoonlijk ben ik vóór een boycot tegen vragen waar de antwoorden eenvoudig in google te vinden zijn. Inwoneraantal, naam van liedjes als een groot deel van de songtekst bekend is, etc. Dit liedje vind je ook als je "hoog in de bergen staat een hutje" in google intypt. Net als vele vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook lekker eenvoudig als je zelf niets op hoeft te zoeken. Je gooit wat gegevens ergens neer en er komt zo een antwoord uit rollen. Eigenlijk maken we het alleen maar erger zo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, juist niet. De vraagsteller heeft inmiddels door dat het gemakkelijk op te zoeken is, en zal in het vervolg eerder naar Google grijpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze wel, maar andere niet =). Als deze site er niet was, was de vraagsteller er waarschijnlijk ook uit gekomen. Op deze manier wordt het voorgekauwd. Ik heb zelf ook veel moeten uitzoeken. Sommige (complexere) vragen zijn hier perfect. Veel (verschillende) kennis en mensen met andere specialisaties. Vragen over eenvoudige feitjes, getallen etc. horen naar mijn mening hier niet thuis. Voornamelijk vanwege het feit dat dat soort mensen zich vaak aanmeld als gast en vervolgens als diegene het antwoord weet snel omdraait. Hier leren ze niets van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vaststelling van het 'probleem' (ik zie het persoonlijk niet als probleem, jij hebt er duidelijk meer moeite mee) is er, ga nu eens aan de gang met het oplossen van het 'probleem'. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boycot against GV. Nee, ik denk dat het slecht is om ALLES voor te kauwen. Het idee van de site is goed, maar als alles wordt voorgekauwd leert de jeugd (mag ik zo spreken?) nooit zelf iets uitzoeken.

Andere antwoorden (2)

Zware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljump
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de Jodeljump van de Zware Jongens.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaa ik ben je samen met Bliets net voor (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We buitelen weer over elkaar heen!