Waar kan ik kleding of accessoires kopen van bekende christelijke artiesten? Graag Nederlandse site of winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Hierbij een site met tal van christelijke artiesten, waaronder ook veel Nederlandse!
Misschien is het een idee om deze artiesten aan te schrijven en vragen of ze dergelijke dingen verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Waar vinden wij die site dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar ik ben tegelijkertijd aan het luisteren en kijken via internet naar een concert uit Musis Sacrum uit Arnhem en er volgt zo de Carmina Burana, dus ik was even vergeetachtig.
Amadea
12 jaar geleden
Hé, is dat het concert van Philharmonie Gelre? Leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er vrijdagavond in Zutphen van genoten!
A;s je nog een stukje zien wilt; www.hrfstwnd.nl
Vermoedelijk nergens. Want in die kringen is er maar Eén die vereerd wordt. Je kan cd's en dvd's van de artiesten kopen en meer niet! In evangelische winkels kan je wel andere accessoires kopen maar die hebben niets met musici te maken.
Amadea