is er een site met piano begeleiding van o.a pop liedjes ?

dus het bladmuziek van de begeleiding van bijvoorbeeld The lazy song !

Toegevoegd na 33 seconden:
dus akkoorden etc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (3)

Je zou dit kunnen googlen ('Bruno mars the lazy song sheet music') dan kom je op een heleboel sites waar je een PDF bestand kan downloaden en dan kan uitprinten. P. S. Je kan op YouTube ook opzoeken 'How to play the lazy song on piano's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou googlen op "Bruno Mars Lazy Song chords"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet een heel goede site je moet maar een in google intikken : annemie van riel
dan klik je op bladmuziek en dan op meer muziek en dan zie je super veel liedjes zoals de lazy song !!!