Waar kan ik het nummer:"We zullen doorgaan" gezongen door Paul de Leeuw downloaden?

12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" We zullen doorgaan " van Paul de Leeuw ?? Heiligschennis.......brrrrrrr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, Jaaaa, heiligschennis!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog steeds de pest aan Paul, Marleen?
Kun je helemaal niets goeds aan hem ontdekken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb hem onlangs toevallig weer gezien (was niet op eigen terrein en dus niet de baas over de AB) en ik kon er werkelijk geen haar vernieuwends of interessants of leuks of wat dan ook aan ontdekken. Ik heb de afgelopen zes tot tien jaar overduidelijk helemaal niets gemist, en hij doet nog altijd hetzelfde zielige kunstje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook nog de versie van Andre van Duin,
ook heiligschennis maar ook wel weer grappig. http://www.youtube.com/watch?v=X_ySCs4qZek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ja, ´tot we bij het gaatje zijn´ was het niet ?
Maar dat was duidelijk een parodie ; De Leeuw bedoelt het serieus (voor de verandering) en denkt blijkbaar echt dat-ie kan zingen.

Antwoorden (3)

We zullen doorgaan = natuurlijk niet van Paul de Leeuw, maar van Ramses Shaffy:

http://www.youtube.com/watch?v=tHZvSJ9OVZE

Hier de coverversie van Paul de Leeuw op YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=iRCPBTwYj1g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Ik weet dat het van Ramses shaffy is, maar ik wil de gezongen versie van Paul de Leeuw downloaden. De youtube versie is van erg slechte kwaliteit, is niet het orgineel gezongen stuk ergens te vinden zonder publiek erbij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik eerlijk gezegd niet! Kijk eens op http://www.utorrent.com/intl/nl/ Daar kun je heel veel muziek vinden en downloaden. Heb er zelf goede ervaringen mee.
Mp3skull.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.vidtomp3.com
je moet dan wel een link van youtube hebben
alles wordt uitgelegd op de site