Waarom waren artiesten zoals van de band Modern Talking vroeger stoer qua looks, en worden ze nu juist als nogal gay beoordeeld?

Warum, warum, warum?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Eum...dat was dan wel duits stoer, ik ken genoeg mensen die niet verder komen dan hun te zien als een "stoere" versie van de kermisklanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De tijden veranderen... Standaards en looks veranderen... Wellicht loopt over 50 jaar iedereen in een burka, dan worden de films van het begin van deze eeuw allemaal als slecht en gay beoordeeld....

Maar tijden veranderen en opvattingen en looks ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Willem;

Dat soort jongens werd ook destijds al door tenminste een deel van het publiek meewarig bekeken. Ik was er daar een van....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem de beatles maar die waren zo populair en stoer voor die tijd als je nu nog wel eens die filmpjes terug ziet ,komen ze op mij nog ruttig over met die kapsels.Dus het is een tijdsbeeld.

Toegevoegd na 23 seconden:
truttig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ik het woord mag uitspreken op GV maar zal jou woord gebruiken.

Vroeger waren ze stoer, maar nu er heel normaal over wordt gesproken dat mensen gay zijn, leggen wij nu wel de link en associeren dit met elkaar. Dan denk ik aan George Michael wat een ding vroeger. Maar nu zie je het heel duidelijk, ook omdat je het weet maar je ziet het nu heel duidelijk .
Ik wil niemand hiermee kwetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag je vinden, maar het is me pas nog overkomen bij mensen dat ik het er over had en kreeg de volle laag van die ouders want ze wilden het niet horen. Daarom pas ik op. En heb niets tegen ze want spreek ze regelmatig en heb ontzettend veel lol met ze en kan het er goed mee vinden. Maar toch bedankt voor je reactie, ik kan het hebben en waarderen.
Omdat ze verwijft overkomen en dan krijg je het stempel "gay".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen zagen we er allemaal een beetje "Gay" uit naar huidige maatstaven.

Je kunt ook zeggen dat de "Gays" zijn blijven hangen in de jaren 80-tig.