IK ben op zoek naar liedjes die bij een onderwater thema passen. weet iemand leuke liedjes behalve blub ik ben een vis?

IK heb de liedjes nodig omdat ik binnenkort op kamp ga met een hoop kinderen het thema is dan onderwater. we willen hiervoor een leuke cd downloaden met verschillende liedjes die in het thema passen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
10.9K
bamibal
12 jaar geleden
oeps, vraag niet goed gelezen. Ik heb m'n antwoord maar weer verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan gebeuren, zou wel even de duimen naar beneden doen.

Het beste antwoord

Als je op kamp gaat met 'kinderen', wat dacht je van alle liedjes van de kleine zeemeermin? Zoals; Diep in de zee, dat is mijn wens..etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Yellow Submarine van The Beatles

Toegevoegd na 11 minuten:
Beyond The Sea van Finding Nemo

http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/5857212/a/Finding+Nemo.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Busted - Year 3000 ('Not much has changed, but they live under water' zit in het liedje, niet de beste optie al zeg ik het zelf)

De Kleine Zeemeermin - Diep in de zee

K3 - Onder water

Edwin Rutten - Onder water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Het titellied van Spongebob. Er bestaat trouwens ook een Nederlandstalig liedje dat gaat over iemand die onder water op zoek gaat naar Spongebob, ik heb het ooit eens op de radio gehoord maar het tot mijn grote frustratie nooit meer terug kunnen vinden op internet.

- Eventueel nog Duiken in de zee van de Gebroeders Co. Al gaat dat volgens mij meer over een nieuwjaarsduik (het is een beetje fris, maar ach, de erwtensoep staat klaar).