welke liedjes zijn laag gezongen?

Liedjes die een beetje bij de tijd zijn ook!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het laagste wat ik ken is:' tell me said the elephant,' van Kamahl maar dat is hopeloos ouderwets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel een goed nummer ;)

Het beste antwoord

Tja, het zijn voornamelijk de mannelijke piepstemmetjes die het goed doen de laatste tijd. Een huidige Barry White is er niet, misschien in de hoek van de rap met artiesten als 50 Cent (bv. PIMP) Jay-Z of Sean Paul. Leuker zijn nummers van bv (wel wat gedateerd) Crash Test Dummies (Mmmm) of Everlast (What it's like)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Follow me, uncle cracker

Toegevoegd na 59 seconden:
En High van.... Ehmm..even zoeken

Toegevoegd na 2 minuten:
Lighthouse family , en dan vooral het begin is laag.