Hoe heet dit Franse duet van vroeger?

Ik ben op zoek naar een Frans liedje, een duet met een man en vrouw. Ik denk uit de jaren 60 /70.
Het speelt zich af op het strand, je hoort ook in het begin de golven en meeuwen als ik me goed herinner.
Het is nogal een erotische nummer waarin ze meer praten dan zingen en er is ook een vervolg liedje waarin ze dan uit elkaar gaan.
Als iemand enig idee heeft, laat het ajb weten.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
4.4K
Rieneke1
5 jaar geleden
Je t' aime, moi non plus van Jane Birkin en Serge Gainsbourgh? (Als ik het goed schrijf)
Antoni
5 jaar geleden
Je t'aime... moi non plus, Gainsbourg. De rest van de informatie is correct geschreven.

Antwoorden (1)

Bedoel je Paroles, paroles van Dalida & Alain Delon?

https://www.youtube.com/watch?v=_ifJapuqYiU
---
Dit Is een cover in 1973 opgenomen, het origineel in het Italiaans door Mina en Alberto Lupi : Parole, parole in 1972 uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, dat is het niet, maar toch bedankt