Hoe Kan ik Yann Tiersen Comptine d'un autre ete L'apres spelen met twee handen.? van deze video leer ik zeg maar

ik heb kan namelijk alletwee de partijen link en rechts maar hoe kan ik het samen voegen want daar heb ik moeite mee want ik heb niet zo gauw controle ik moet het echt leren spelen zeg maar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Zoals al gezegt is gewoon oefenen. Dit was een van de eerste liedjes die ik leerde met 2 handen te spelen. Ik had het binnen een paar dagen onder de knie (Het had sneller kunnen gaan als het niet zo'n pijn deed aan mijn linker hand toen xD)

oefenen oefenen oefenen. (ik speelde toen trouwens 2 jaar piano zonder les.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel veel oefenen! Het is niet het makkelijkste pianostuk om te leren spelen. Ligt natuurlijk ook aan je niveau, maar als je nog niet zo lang speelt kan het knap lastig worden. Het heeft mij zo'n 4 uur gekost om te leren, en ik speel nu zo'n 10 jaar piano. Vooral veel blijven oefenen! Maat voor maat samenvoegen. Dan kom je er wel!