Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Kan ik Yann Tiersen Comptine d'un autre ete L'apres spelen met twee handen.? van deze video leer ik zeg maar

ik heb kan namelijk alletwee de partijen link en rechts maar hoe kan ik het samen voegen want daar heb ik moeite mee want ik heb niet zo gauw controle ik moet het echt leren spelen zeg maar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoals al gezegt is gewoon oefenen. Dit was een van de eerste liedjes die ik leerde met 2 handen te spelen. Ik had het binnen een paar dagen onder de knie (Het had sneller kunnen gaan als het niet zo'n pijn deed aan mijn linker hand toen xD)

oefenen oefenen oefenen. (ik speelde toen trouwens 2 jaar piano zonder les.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel veel oefenen! Het is niet het makkelijkste pianostuk om te leren spelen. Ligt natuurlijk ook aan je niveau, maar als je nog niet zo lang speelt kan het knap lastig worden. Het heeft mij zo'n 4 uur gekost om te leren, en ik speel nu zo'n 10 jaar piano. Vooral veel blijven oefenen! Maat voor maat samenvoegen. Dan kom je er wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding