Hoe kan het dat YouTube het niet doet?

De youtoube doet heel raar, de balk onderin staat er maar voor de helft op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

virus op de computer? of de niewe adobe flash player is nog niet geinstaleerd ? als dat wel zo is zal il de computer helemaal leeg halen en dan opnieuw proberen. je kan ook eerst een ander internet proberen bijv. google crome of mozella firefox. succes ermee !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met virussen heeft het niks te maken.

Ik heb er ook vaker last van maar dan op mijn pc. Dat heb ik alleen bij sommige filmpjes, het maakt dan ook niet uit hoe vaak ik opnieuw probeer. Ik denk dat het aan youtube ligt. Ik denk niet dat er wat aan te doen is. Ik heb zelf geen Ipod dus ik weet ook niet of je de youtube app kan updaten of zo.
Bronnen: