Heeft deze artiest muzikaal talent?(zie link)

http://www.youtube.com/watch?v=lEP1cZFnwQY
en waarom dan wel wel of niet?

Toelichting beste antwoord: Degene die dit zingt is een studiegenoot van mij, ik vond het wel zo fair om hem het beste antwoord te laten kiezen.
(anders was het die eerste geworden :P)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

het is best vals te noemen.
heel erg af en toe.
hij leest de woorden voor hij voelt en zingt ze niet.
hij is te geconcentreerd bezig op wat hij moet zingen dat dat hij zingt.
ik denk dat er wel aan te werken valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

LOL, nee, geen muzikaal talent maar hij heeft zeker de X factor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hij barst van het talent. En zijn uitstraling speelt ook mee bij het enorme succes dat hem ten deel zal vallen.
Hij heeft niet voor niets al 30 views in 2 dagen. Dit wordt een wereldhit.
AWM
14 jaar geleden
Het spijt mij, maar komt U volgende keer maar niet terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wordt er vals gezongen en HOOR ik er toch iets "mooi's en gemeend's" in.

Toegevoegd op 12-06-2009 00:31:09
En "rudeboy" uit de "urban dance quad" schrijf ik meer talent toe. (2de bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit noem je structureel vals zingen man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mijn kat beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft niet bepaalt talent .. het is eerlijk gezegd nogal vals.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed vals zingen is ook een kunst, dus ja... hij heeft talent. En "I love you" is ook een aparte tekst... hoe krijg je het verzonnen.
Zijn familie zal het vast prachtig vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor in de badkamer, maar dan houdt het ook wel op. Het is zo vals dat ik het na 1 minuut 27 heb uitgezet omdat ik me zelfs begon te ergeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat hij talent heeft voor vals zingen. Dat is ook een kunst op zich.
Beter een ander beroep kiezen lijkt me...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, totaal niet!
Hij zingt helemaal naast de maat en de verkeerde hoogte !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoel je met naast de maat precies?