Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het om voor een winkel die je hebt geopent een feestje te geven als openingsfeest hoe duur is zo vergunning?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat ligt helemaal aan het feest wat je wilt geven.
Wil je iets met eten en drinken en obers die het presenteren, dan zal je duurder uit zijn dan met hapjes op tafel. maar in het laatste geval wordt er weer meer gegeten, omdat men makkelijker zijn gang kan gaan.
Dure drank en hapjes of gewoon bier en een bitterbal?
Wil je er een band bij of niet?
Hoelang duurt het feest?
gemeentelijke vergunningen zijn ook nooit overal hetzelfde, ds dat moet je bij de gemeente navragen.
Maak eerst een lijst met wat je zou willen, en kijk wat je budget is, dan kun je verder kijken wat je moet schrappen of extra kunt doen

Maar als antwoord op je vraag: Het is zo duur als je het zelf wilt maken
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt +
Bij de opening van mijn winkel (buurtsuper) heb ik een beginnende organisatieburo gevraagd, koste me toen een paar honderd euro en had een suikerspinkraam muziek ballonnen en 500 rozen om aan klanten te geven, de boel was leuk versierd en het was een groot succes, omdat het meeste in de winkel was op de kramen na heb ik geen vergunning aangevraagd en nooit iets van gehoord, De drank en snacks kwamen gewoon uit de winkel.

Toegevoegd na 1 minuut:
antwoord is dus, vanaf een paar honderd euro en vergunning is niet altijd nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding