hoe heet dit lied?

het lijkt een beetje op iemand met een surinaams dialect die nederlands zingt en rapt?

Het refrein gaat ongeveer:Waar is de broeder die me rugdekking gaf waar is de broeder die er altijd voor me was ............. en dan maar ik had nooit verwacht dat je zo een ....?instelling?? had of gaf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja dat weet ik:

Nino Ft. D-Love -- Blijf jezelf

Mooi nummerr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je dat zo weet !
Knap !
Hahaa ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@laiperd Kan best maar k luisterde vroeger wel veel Nino. :)