Dat is Lux Aeterna Requiem for a dream by Clint Mansell

Toegevoegd na 6 minuten:
Het oorspronkelijke filpmje in de 1e link en het 'bewijs' dat het antwoord klopt in de 2e link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, staat er gewoon bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, daarom nog even het 'bewijs' toegevoegd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is 'm helemaal. Thx! Ik heb vast een bril nodig, want ik zie het er niet bij staan. 8)
Ik kan pas na een uur jouw antwoord als beste kiezen... eventjes wachten dus nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het filmpje bekijkt op youtube (dus niet hierboven maar op de site zelf) staat onder het filmpje een korte beschrijving. de beschrijving begint met "What would happen if...". Als je onder deze tekst nu klikt op 'meer weergeven' dan komt er wat extra informatie tevoorschijn en daarin staat de titel van het muziekstuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nu zie ik het staan ja. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij (nouja, eigenlijk volgens shazam) is dit:
Clint Mansell met "Lux Aeterna (winter").