Heeft iemand enig iedee hoe dit liedje heet? (zie extra uitleg)

http://www.youtube.com/watch?v=2uBRKxJJipo
(het deuntje dat op de achtergrond speelt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Dat is de can can muziek ,een franse dans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad typische cancan muziek, maar het origineel is van Jacques Offenbach - galop infernal
Dit is muziek dat gebruikt wordt bij de Cancan, een dans. Er zijn veel mensen die muziek hebben geschreven voor deze dans, maar de de bekendste is "Infernal Galop" van Jacques Offenbach in het stuk "Orpheus in the Underworld uit 1858.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ïnderdaad,gecomponeerd door Jacques Offenbach, bekend geworden door Franse dames/danseressen, met name in nachtclubs zoals ""Moulin Rouge"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd zijn er vele uitvoeringen van. Mij is altijd de uitvoering van Bad Manners bij gebleven

Toegevoegd na 29 seconden:
Ook deze versie is wel leuk