Is dit een echte zangeres en liedje en zo ja wat is haar naam en naam van het liedje? Zie beschrijving

Je ziet welke aflevering dat is op het plaatje.. Die bruine jongen gaat op tour en met een prive concert van een blonde zangeres probeert hij het goed te maken. Ik had een foto van de zangeres gemaakt en per ongeluk gewist :( maar weet iemand of ze echt een zangeres is en hoe het liedje heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het liedje is van Natasha Beddingfield en heet 'These words are my own' of 'These words'.

Toegevoegd na 3 minuten:
De actrice die "True Jackson" speelt, Keke Palmer, zingt volgens mijn dochters niet, maar volgens Wikipedia wel. Op haar eigen website staan ook wat clipjes van haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keke zingt volgensmij wel, volgensmij had ze een nummer.
Maarja erg relevant is dat niet ;)