ik drum elke dag heel lang maar nu heb ik 2 blaren op mijn hand en doet drimmen zeer hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer kan drummen alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Antwoorden (6)

Pleister opdoen, stukje schuimrubber erover heen plakken en van die wielrenhandschoentjes aantrekken (zonder vingers).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal mee eens, heb dit namelijk ook wel eens gebruikt maar dan om spullen te tillen. Wielrenhandschoentjes of mountainbike handschoenen zijn perfect als bescherming!
koop van die speciale blarenpleisters die zijn doorzichtig en ong 0.5cm dik blijven ook goed zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even minder spelen tot het goed geheeld is. Daarna weer langzaam speeluren per dag weer opbouwen. En let goed op hoe je de stokjes vasthoudt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik drum zelf ook (en speel ook gitaar). Dat doe ik dan ook erg veel. Als ik van het drummen blaren krijg speel ik altijd gewoon door. Gewoon opgaan in de muziek dan heb je er geen erg in. Zelfde als m' n vinger bloed van het gitaarspelen.

Als je het echter niet van je af kan zetten zou ik idd voor een pleister gaan en hopen dat het snel heelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon even laten helen of afplakken.
je voelt het vaak aankomen wanneer je blaren krijgt.

Vaak krijg je ook blaren van nieuwe stokken door de wrijving. je hand is dan gewend dat je stok gladder is door b.v. zweet en vet wat in de stok trekt.

Blaren krijgen hoort er gewoon bij.
Niet piepen en eelt kweken wordt dan vaak gezegd ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yep ik heb nieuwe stokken
Gaasje erop, en leukoplast erover. Maar het beste kun je gewoon doorspelen. Je lichaam maakt vanzelf een steeds dikkere laag eelt daar en dan krijg je geen last meer van blaren. Mocht het echt een probleem zijn, dan zou je kunnen overwegen om van die bandages aan te schaffen die ze bij het boxen gebruiken. Deze geven je nog goede controle over de vingers en wel veel bescherming in je handpalm en een deel van je vingers. Vraag in de winkel hoe ze om moeten, want dat verzin je niet zomaar zelf.