Wat zijn goede oordopjes voor een iPod touch 4g?

Ik heb een iPod touch 4g, maar ik wil graag oordopjes (earphones) die niet te duur zijn maar toch heel goed geluid hebben.
Het liefst een beetje de kwaliteit van iBeats.
Maar mijn budget is ongeveer €30,-
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Sennheiser cx 300 II

Ik gebruik nu cx 250 echt goed geluid voor de prijs, ik had eerst cx 500, echt een sensatie, die zijn stuk helaas.

Een vriend van mij heeft de cx300II en is er zeer tevreden over, vooral over de bass.

Dat in ear is echt perfect

Toegevoegd na 1 uur:
Ik had nog even gezocht, die ibeats kosten 100 euro, dat is wel een groot prijsverschil met je budget, ik wet niet of je ze wel eens gehoord hebt, maar zo'n prijsverschil is wel groot, ik denk dat toch cx300II het beste is wat je voor je geld kunt kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb zelf een I-Touch en ik vindt de appel oordopjes altijd nog het fijnst