Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je ziet veel mensen met eens koptelefoon van beats by dre, die zijn wel heel erg duur maar, wat is er zo goed aan die koptelefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zijn zo goed omdat "men" dat zegt.
Ik bedoel die haarverf is ook het beste omdat die bekende kapper dat zegt.
Of die voetbal schoenen omdat die en die er ook op speelt.
Probeer ze gewoon uit (en vergelijk met ander merken) en kies zelf!
Ik geloof dat veel mensen met deze koptelefoons al zoveel gehoor schade hebben opgelopen dat zij het verschil niet zouden horen.
Ze zullen best wel goed zijn. Maar of ze het geld waard zijn? (Dat kun jij alleen beoordelen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ten eerste, ze heten just beats ;)
en ten 2de, het geluid klinkt heel erg mooi, maar er zijn ook betere die goedkoper zijn.
het is net als apple en gucci enzo , beroemde mensen gebruiken het dus bijna iedereen gaat er meteen vanuit dat ze de beste zijn.
en omdat iedereen weet dat ze duur zijn is het ook een manier geworden om te laten zien dat je veel geld hebt (ookal hebben de meeste mensen die die koptelefoons dat niet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs van de koptelefoon is een stuk hoger geworden nu dre er zijn naam aan heeft verbonden,de kwaliteit is wel goed en de prijs ligt ook zo hoog omdat het vooral voor hiphop producers en mensen die met muziek bezig zijn en de hoge ,midden en lage tonen moeten kunnen onderscheiden
De koptelefoon is inear dat betekend dat heel je oor is omsloten door het rubber en geluid van buitenaf word weg gefillterd ,en de techniek om al de tonen goed doortesturen zonder vervorming kost wat.
De dre kop telefoon is vooral voor hiphop en muziek met veel lage tonen ,voor house enz lkan je beter een pioneer kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kwaliteit van het geluid is zo veel beter! Als je altijd alleen maar oortjes gebruikt of een hele goedkoptelefoon weet je niet wat je hoort als je een goede dure koptelefoon op zet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geluid is prima! Maar de bouwkwaliteit daarentegen is echt belabberd. Ik ben dj, en de mijne ging kapot de 2e keer dat ik ermee draaide. En daarbij zeg ik dat ik altijd zeer zuinig met mijn spullen om ga, ze zijn immers duur genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding