Bestaan er sites waar je nieuwe liedjes kan ontdekken?

Ik bedoel zo iets zoals Stumbleupon, waar je je favoriete genres ingeeft en de site dan bands/artiesten geeft die aan 1 of meerdere genres voldoen.

En niet youtube, dat weet ik zelf ook wel dat je soms een goede suggestie krijgt. Ik bedoel echt een site gespecialiseerd in het vinden van nieuwe muziek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Spotify al eens bekeken?
www.spotify.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

last.fm? Pandora is ook een leuke, maar daarvoor moet je wel een Amerikaans IP-adres zien te regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dit ook op itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik iTunes niet meer, hij doet zo lastig met mijn liedjes (dubbel weergeven, corrupte liedjes, niet alle formaten ondersteunen)
Luisterpaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22 tracks! Is een app. Verschillende muziekstijlen. Om de zoveel tijd kiest een nieuwe muziekkenner een playlist uit per stijl, 22 per playlist vandaar de naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die is er, ik kijk er ook vaak op. Maar deze site is vooral voor liedjes van Pitbull, Jason Derulo, Lil Wayne, David Guetta etc. www.im1music.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.top40.nl/
http://www.radio538.nl/web/show/id=875994
maar hier de leukste nieuwste: http://www.top40.nl/index.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify is heel goed. Daarnaast is er ook Last.fm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dus 22tracks.com (ook als app, zoals iemand eerder zei)

Maar je hebt ook nog shuffler.fm, die werkt net als stumbleupon. Je kan kiezen uit een stuk of 30 genres, en dan leid 'ie je naar sites en blogs met nummers van het genre dat je koos.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je kan shuffler.fm ook gebruiken als radio, want hij speelt de nummers van de verschillende blogs gewoon achterelkaar af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, shuffler.fm is wel een fijne site :)
Vooral omdat er echt alle genres beschikbaar zijn :)