Wat is de minimum leeftijd om Paradiso in te mogen?

Ik wil graag naar een concert in Paradiso. Het probleem is dat ik pas 14 ben, word ik binnengelaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.9K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging al op hele jonge leeftijd naar concerten en ze hebben NOOIT ergens moeilijk gedaan over mijn leeftijd, ook niet bij Paradiso. Ik was dan wel met mijn ouders, maar er is geen minimumleeftijd. Het is niet zoals bij een disco dat je minstens 18 moet zijn om binnen te mogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder 16 jaar met een ouder mag het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel moet je 16 zijn, maar meestal letten ze er niet heel erg op.
Als je er heel jong uitziet kan het misschien wel een probleem zijn - als ze dan om je ID vragen zien ze dat je 14 bent en kunnen ze je weigeren.