hoe heette dat nummer

jaren geleden in de jaren tachtig dacht rond 86 was er een nummer. Er werd dacht ik niet in gezongen. In mijn herinnering was 't een verhaal als 't ware dat een meisje iemand ontmoet. Dan een hoop gehijg en gekreun. Dan geluid van een ambu. Wie o wie kan me hier aan helpen.

Toegevoegd na 27 minuten:
't was ook een funzig nr. Nou niet zo'n eentje waar je ouders blij mee zouden zijn als je dat hard afspeelde ;).

Toegevoegd na 1 uur:
nog een aanvulling. Dat hijgen is meer gekreun. Volgens mij is 't nr later ook "verboden". Maar 't had toen al indruk gemaakt ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
8.6K

Antwoorden (5)

Ik gok op Falco met Jeanny
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar wordt toch overduidelijk wel in gezongen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond dat trouwens vanaf het begin een rotnummer. Hoe kun je dat de ouders van dat meisje nou aandoen? Stel je voor dat het jouw dochter of zus was, en dat je dan dat nummer de hele tijd uit alle radio's moet aanhoren! Maar goed, dat is een zijspoor dat niets met de vraag heeft te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het begin is een pratend stuk, en verderop is een ambulance of politieauto te horen. Het zal em wel niet zijn.
sadness - enigma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je t áime...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je t'aime moi non plus...
In ieder geval een hoop gehijg en gekreun...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij bedoel je French Kiss van Lil' Louis.
http://www.youtube.com/watch?v=sx_lBt-O2gE