Hoe heet dat liedje ook alweer?

Het gaat een beetje van: Forget about me, Nothing forget about me, Oh yeah.
En dan in een redelijk snel tempo, dus niet van ERA, Enrique Iglesias, Simple Minds of David Cook. Het is d8 ik een vrouwelijke zangeres die heel populair was. Een beetje een oud liedje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Gabrielle Cilmi - Sweet about me?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha, was ik in de war met sweet en forget haha, dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond 'nothing forget about me' al lichtelijk vreemd klinken ja. Graag gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als DAT al oud is, dan ben ik fossiel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruim 3 jaar oud is oud in de muziekindustrie.
Daarnaast is het een liedje in een vrij oubollige stijl, waardoor waarschijnlijk bij de vraagsteller het idee ontstond dat het nummer al ouder was.