Ik wil graag songteksten toevoegen

Ik wil graag songteksten toevoegen aan Windows mediaplayer dat kon ik eerst ook heb het bestandje nog maar het werkt niet meer . Wie kan mij helpen .Alvast Hartelijk dank. Groetjes opaaltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Over welk bestand heb je het? Je kan door rechts te klikken en dan op ondertiteling drukken. Vergeet nie dat de ondertiteling dezelfde naam moet hebben als het originele bestand en day het in dezelfde map moet staan!