Ik zoek een nummer dat gaat over het loslaten van een soulmate, omdat je in een relatie met een ander zit, wie heeft een idee?

12 jaar geleden
in: Muziek
20.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke taal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet over een relatie maar wel heeeel mooi afscheidsliedje vind ik "Don't Speak van No Doubt"...

Het beste antwoord

Velvet Revolver - Fall to Pieces (persoonlijk favoriet;))
Of in een heel ander genre:
Laura Jansen - Single Girls
http://www.youtube.com/watch?v=RYUKq94cJiI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Rowwen Hèze, Vul te lang gelije

Het gaat over twee vrienden die alles samen deden, niemand krijgt ze uit elkaar, totdat een van hen een vriendin krijgt. Zoals Poels zingt: in 1 avond was ze klaar, in 1 keer 10 jaar uit elkaar.

Bedoel je zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een hele oude (jaren 70): Torn between two lovers van Mary McGregor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dit is een soort liedje van dat het uit is met iemand (en je hebt een nieuwe) maar je mist hem nog steeds, het is ook wel dat je moet loslaten.
Pixie Lott- Broken Arrow
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goodbye my lover. Is van James Blunt,lijkt me echt een perfect nummer voor jouw!!!