Wat is het beste op pep nummer?

Liedjes kunnen je emoties beïnvloeden. Met welk nummer voel jij adrealine door je aderen gieren en zorgt er voor dat je 200 wilt gaan rijden of je euforisch laat voelen of je op zou doen tijdens het hardlopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (28)

Black Betty van Ram Jam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aya Ueto - Steppin' Out
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is helemaal persoonlijk, de een die wordt vooral opgepept door Vader Abraham en een ander door TechnoBeat...

Persoonlijke smaken verschillen enorm... Dus er is geen eenduidig antwoord mogelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, er wordt namelijk wel gevraagd om wat vind JIJ het beste pep nummer, maar de oorspronkelijke vraag is: Wat is het beste op pep nummer? En dat bestaat niet!
Born to be Wild van Steppenwolf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee.
Eye of a tiger - Survivor

Poker face - Lady gaga
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
River deep, mountain high van Celine Dion, heerlijk nummer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk,

James Brown, I feel good en Dirty dancing, Time of my life.
Marvin Gaye, Sexual healing.
Heerlijke nummers vind ik dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Prodigy - Poison
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer alles van rage against the machine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dragostei Din Tei.
(ayahiii, ayahaaa, ayahoe, ayahihi!)

Het was een zomerhit van twee jaar geleden.
Ik vind dat zo'n gaaf hysterisch nummer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dandy Warhols - Bohemian Like You
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn helemaal-uit-mijn-dak nummer is van Yazz and the Plastic Population met "The only Way is Up".

Qua muziek en tekst echt een pep nummer voor mij!

En op nummer 2 staat Narada Michael Walden met "Gimme, Gimme, Gimme!".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Addicted to love van Tina Turner
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
She Moves in her own way van The Kooks, daar word ik altijd zo vrolijk van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens hardlopen heb ik mn mp3 gevuld met hardstyle :-) krijg je adrenaline genoeg van!
Op de snelweg ga ik altijd standaadr te hard rijden wanneer Bomb the bass van de Chemical Brothers opstaat.
En op dit moment wordt ik snel blijer als ik Shake opzet van Metro Station.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"whatever you want" van Status Quo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Central van John Frusciante.
En dan hard....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is dat Papillon van The Editors. De stem van Tom Smith vind ik enorm imponerend en de beat is lekker opppeppend.

http://www.youtube.com/watch?v=Wq4tyDRhU_4

Verder natuurlijk Omen van The Prodigy. Als je daar geen spontane ADHD-aanval van krijgt, dan weet ik het ook niet meer.

http://www.youtube.com/watch?v=olHnyslc-OM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=Bq285aruIaI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ongelofelijke herrie, en helaas antikapitalistisch als de pest, maar ATR 2 van Atari Teenage Riot is wel het meest oppeppende nummer aller tijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"High Energy" - van Evelyn Thomas (kon ik vroeger ook uuuuren op dansen)
club Tropicana - Wham (ja, echt, ik vond een hoop nummers van Wham trouwens erg heerlijk om mee te blèren)
Rappers Delight - Sugar hill Gang

Afijn, ik kan er zo nog wel een paar opnoemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I'm so exited (schrijf ik het goed?) van de Pointer Sisters.
Wake me up before you go van Wham.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
foor de loop der jaren heen zijn er velen gepasseerd. en die blijven ook altijd hangen. maar als ik kijk naar het NU en actuele muziek word ik erg blij en krijg een heel positief gevoel van I GOT A FEELING van THE BLACK EYED PEAS

ik blijf het zingen als ik t een maal gehoord heb op een dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paradise by the dashboardlight van Meatloaf.
Alles van U2
En I got a feeling van The Black Eyed Peas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey Ya! van Outkast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I wanna be a hippy and i Wan't to get stoned. Technohead of he Party Animals.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beggin' van Madcon maakt me vrolijk.
Endless van TOTO maakt me lekker opgefokt in positieve zin.
Hate Everything About You helpt bij negatief opfokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Manu Chao - Clandestino & Rumba De Barcelona
(http://www.youtube.com/watch?v=owAJLJXpGtA)

Sergio Mendes - Mas Que Nada
http://www.youtube.com/watch?v=Zh307IdQ4cw&feature=related