om ongeveer kwart voor 4 vanmiddag op 1 september draaide er een liedje op de radio, welk nummer is dit? zie uitleg

er kwam iets in voor ill workout for you en ill do a kill for you.

De stem van de zangeres leek heel veel op het nummer van ´sabi ft. cobra ship met you make me feel good´.
de frequentie van de radio zender zat tussen de 80 fm en 100 fm in.

sorry dat ik zo vaag ben maar ik heb het nummer zelf niet kunnen vinden in de top 40 of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ill catch a grebade for you, typ dat in youtube in en ik denk dat je die bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grenabe = grenade, sorry

Antwoorden (2)

bruno mars - grenade?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Volgens de vraagsteller was het een zangerés, dus zou dit antwoord niet goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh sorry overheen gelezen
La Roux - In for the kill?