Waar kan ik goede DJ muziek vinden?

Ik weet niet waar ik goede DJ muziek kan vinden, ik heb het al aan vrienden gevraagd maar die weten het niet. Weet iemand een handige site waar ik dit soort muziek kan vinden?

Toegevoegd na 1 uur:
Muziek om ZELF te mixen, dat bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naam wilt Vato Gonzalez ook nederlander hij heeft wel hyves

Antwoorden (4)

Thepiratebay.org
Zoek eens op beatport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je eerst een artiest moeten kennen die je wil horen. Ik zoek op youtube altijd naar muziek. Als ik het leuk vind download ik het hele album, gratis via Pirate Bay, of betaald via iTunes.

Als je nog zoekt naar artiesten, probeer dan eens bekenden als Armin van Buuren, of Tiësto. Of de veel minder bekende MJD-Beats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk, goede muziek om ZELF te mixen, met me DJ apparatuur, en artiesten maakt me niet uit, als het maar goede muziek is om te mixen of remixen
Misschien stukjes uit A State Of Trance van Armin van Buuren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het armada channel van youtube